Bullar i ugnen!

Nu ligger det några bullar i ugnen..illa att man är bortskämd med Katarinas underbara bullar, sedan man provat hennes kan man nämligen inte göra annat än att se ner på andras bullbak. Tycker iaf att det var rätt dååålig stil av annica att servera oss dom dåliga bullarna och låta de fina ligga i frysen - så skulle jag ALDRIG göra vid så fint besök!! :)

Jobbet idag gick bra, sålde på massa boxar - yay! Flum på jobbet men de ringde på som bara den, ingen lugn stund knappast! Men de är pengar och de tycker vi om..very much so actually. Imorgon SKA jag ringa några samtal - ett till bredbandsbolaget och ett till CSN, jag fattar noll av deras jävla hemsida (galet förvirrande) så får spendera min tid i telefonkön och hoppas jag får ett vettigt svar!

bläääää..blääää bläää nu åt jag middag för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0