Beställning från Asien!

Jag är så glad så glad så glad!!!

Mimmi tipsade om en hemsida där man kan beställa hem deco-grejer hit till Sverige, en fantastisk sida som bara fick en att sitta och le ett stort leende! Dom har massa saker på hemsidan, dock är en massa saker slutsålda men kommer nog upp mer helatiden. Jag hittade ett kit som jag nu har beställt och ska komma om 5-9 dagar så jag hoppas att dagarna kommer flyga fram (i samma fart som paketet!).


Jag visar ingen bild på de jag beställde utan ni får titta in senare så ska jag visa före - under - efter bilder på förvandlingen från en vanlig lite trisp iPhone till en fantastisk ROSA skapelse (ni trodde väl inget annat va?!). Den är alltså rosa och gästspelas av en viss tjejig figur tillsammans med hjärtan. Underbar!!

..ja jag har kommpi igång med pluggandet! Efter 3h kom jag igång..jobbigt att bli distraherad av människor :p Och måste säga att de ser bra ut...skriver om jämställdhet i arbetslivet och vad företagen kan göra och vad dom vinner på att agera. Spännande ämne!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad äre för sida?

2009-09-20 @ 17:49:32
Postat av: Jojo

http://www.strapya-world.com/categories/12_1147.html

2009-09-20 @ 20:42:09
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Jojo

Oj....klicka på de vita mellan mitt namn och datumet så ligger det en länk - har inte fixat med mina konstiga hyperlänkar än!

2009-09-20 @ 20:42:56
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0