Work work work!

Etersom jag var så duktig att jag faktiskt tog fram scones ur frysen igår innan jag gick och la mig så blev det scones och te till frukost, mums så lyxigt! Jag älskar scones..och glöm inte de grova mjölet ;) Bra start men blev lite stressigt på slutet där, men kom till jobbet itid och han springa och hämta en kopp kaffe också, yay! Och vem dök inte upp när jag hämtat kaffet?! Jo ELIN - yaaaayyy elin elin! Rolig/flummig..ja en vanlig arbetsdag.

Efter jobbet cyklade jag till Baronen och köpte en ny foundation från Make Up Store samt en adapter på CO. Man måste ju kunna använda plattången i england också liksom! :) Nej men hade ingen som funkar i uk så behövde en nu, nu har jag en multi som funkar överallt! Yay! Efter lite shopping blev de gymmet - puh!

Nu ska jag äta lunch och sedan PLUGGA! Ikväll ska jag till Annica darlingen och fika + hämta resväska jag ska låna! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0