Torsdag!!!

Idag är de torsdag, en av många dagar då jag hatar mina grannar!!!

Gick/släpade mig upp vid 07 för att gå ner och tvätta, yay bra johanna! Sen kommer jag upp igen och skulle gå och lägga mig igen...då börjar någon JÄVEL att borra, nej dom borrade inte dom bilade ut ett badrum - klockan 07.10 på en torsdagmorgon!!!!! Dom höll på en timma och sedan vid strax efter 8 slutade dom - idioter!!!

Sitter och äter frukost nu - risgrynsgröt och satsumans, jul jul julen kommer tidigt i år! Sedan ska jag ta en promenix ner till kårexpen och skriva på protokoll eftersom jag börjar känna mig mailbombad ang de:p ..Men allt blir så mycket jobbigare och tar längre tid när man inte cyklar och de är min ursäkt :)

Äta - fixa - gå!!!
Jippie..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0