Texas style..

Blev en supertrevlig kväll hos Katrin..jag, annica och så var henke med på ett hörn också! Satt mest och skrattade, ibland blev de liiite jobbigt. Kan inte rekommendera godis i munnen och en skrattattcka..höll på att dö och skrattade då bara ännu mer *haha*. Annica skakade på huvudet och katrin hakade på skrattet - galet kul!

Efter en massa snack och sjungande satte vi på en film..som hette någonting, komedi med lyckligt slut iaf (som om jag ser på något annat :p). Riktigt härlig film, skratt och flum men så blir de med SNL-skådisar! Då vi sett klart på filmen gällde de, time for ACTION! Dagen då vi spelade Texas Hold'em och de var galet kul också...mest för att jag inte körde betting pga mina kort utan färgkombinationen på bordet :p

Kul var de men Annica banga vid 01 och ville hem och sova...så vi tog vårt pick och pack och cyklade hem. Mycket bra med sällskap nästan ända hem. Nu ska jag ner i sängen, har spinning 12 och efter de ska jag köra armar i gymmet! Ska köpa hem vikter..de är kul att leka med!


Kommentarer
Postat av: katie

leka med vikter???

2009-10-25 @ 14:42:19
Postat av: Jojo

Ja! Styrketräna you know!

2009-10-25 @ 18:18:46
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0