Shopping!

Dagen började seg, jag blev lite effektiv på mitten innan de var dags för lite shopping med brudarna. Är faktiskt skönt att vara lite cykellös, tycker de är skönt att gå ut och gå och lufta sig lite! Blir instängt antingen på jobbet eller hemma så man får njuta så mycket man kan däremellan :)

På dagens shoppinglista stod underkläder, min tanke var att köpa de i london men bh.ar är då inte de lättaste att köpa utomlands när man inte har koll på storlekar och grejer så då är de lättare (men dyrare) att köpa de hemma. Så nu körde vi en hunt på H&M, Lindex samt KappAhl - bingo, nit och bingo! Hittade några superfina så jag är nöjd, samt att jag fick totalt 200:- rabatt på mina inköp. Najs najs najs!

Nu ska jag ta och titta lite på tv, dricka lite mumsigt te och drömma mig bort till Australien!!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0