Planering

Nu har jag varit och tränat, hade instruktör idag så vi gick igenom nya övningar och piggade upp mitt schema..mycket nytt vilket alltid är kul. Kan ju säga att omg mina stackars armar efter de passet :p Men de är kul och jag ska faktiskt ut och leka bland vikterna och dom stora pojkarna ;)

Efter gymmet dejtade jag Katrin..världens bästa är hon faktiskt! Jag satt mest och babblade på om London och huuuurrrr mycket jag längtar, haha några vet efter vad andra inte...hihi! Men satt och åt lunch och mös, planerade våra liv lite och ja ni vet spanade in grönsakskillen! :p Sedan gick jag med darlingen till bussen eftersom hon ska LÄMNA mig..under helgen när jag är ledig och allt! Men hon kommer upp på tisdag iaf!

Kollat schemat inför helveteskursen och de ser mörkt ut, haha! Missar första veckan som är intensivast, känns skit! Så får plugga asset av mig under helgen och första dagarna nästa vecka. Ska även prata med någon på jobbet om mitt schema...dom kan inte lägga mig hur som hellst längre eller förvänta sig att jag ska jobba 90h/månaden. Nej nu blir de ändring. Kommande månaden kommer SKOLAN gå först, så kan jag vara 100% back in business efter den 2 November - FUCK DE ÄR OM EN MÅNAD!!

Imorgon börjar pluggandet med helveteskursen...i can do it, and i will make it!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0