På resande fot

Jag trivs som fisken i vattnet när jag är ute och reser, de är frihet att kunna åka vartsom närsom - love it! Så nu är planerna igång igen, the trip of our lives!

Om 7 månader är vi klara i Kalmar och då är planen att sälja lägenheten och bege oss ut. Första anhalten blir Norge för att jobba ihop pengar, förhoppningsvis får vi ihop en del och i Oktober/november beger vi oss mot Australien. Där ska vi då resa runt och jobba under några månader, en trip till Nya Zeeland blir det också för en roadtrip. Efter detta äventyr åker vi till det stora landet USA där vi gör några stopp innan de är dags att åka hem igen fattiga och glada!!

Kommer vara sååå underbart! Känns bra att ha ett mål, lättare att spara pengar då också och de gör jag för fullt nu. Är jag, Katrin och Frida som står för resan..yay! Kommer bli stört kul!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0