Onsdag!?

God förmiddag ärade läsare! :p

Tro de eller ej men jag började dagen med att plugga, helt otroligt! Låg i varma och gosiga sängen och läste lite sammanfattning innan jag hoppade upp och såg hur mycket saker jag har överallt och beslutade mig för att plocka undan skit! Nu har jag duschat och sitter och äter frukost.

Dagens andra braiga är att jag har beställt böckerna till e-handelkursen som börjar 3 november. Skulle vara två böcker och om man beställde dom via typ bokus skulle de bli typ 1500:-, stört dyrt! Men hej hopp jag är smart och beställde dom från utlandet och fick BÅDA för 208:-. Fan så bra jag är ibland alltså!!!

Idag ska jag:
- Lämna in cykeln på reparation (hata kalmar)
- Städa av lägenheten
- Tvätta
- Jobba
- Läsa klart sammanfattningen
- Boka lite inför kommande roligheter

Hoppas ni får en FAB dag!!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

var beställde du ifrån?

2009-10-14 @ 14:50:04
Postat av: Katie

Kul att se att din planering typ föll i kras haha!

2009-10-15 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0