Ny utbildning!

Imorse var det bara att dra sig upp ur sängen..och jag blev helt förvirrad för de var jätteljust ute!! Trodde klockorna ställt om sig och klockan slags skulle slå 8 och inte 7 :p Men upp kom jag, kläder fick jag på mig och jag åt min havregrynsgröt! Sen var de bara att hoppa på cykeln och cykla till jobbet.

Kom i god tid och han hämta mig en kopp kaffe, och druckit upp hälften innan de var dags för fakturautbildning! Vi var ett litet gäng som satt mellan 8-14.30 och gick igenom en massa..och skrattade nog nästan lika mycket. Känns bättre är jag trodde, riktigt skönt! Har morgondagen också och på torsdag har jag mitt första pass med fakturaskill också! :p

Efter jobb blev de lite kompliterande matshopping, skrev under protokoll på kåren och sen efterlängtad matlagning - mums tacos! Nu ligger jag i soffan och chattar med herr fantastisk, lovely!! Här kommer jag stanna ikväll!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0