Nervig..

Blev en mycket trevlig kväll, och vid flertalet gånger skrattade jag så jag inte fick luft..folk utifrån skulle nog trott att vi seriöst gick på droger som jag och katrin höll på, annica skakade mest på huvudet - vi var roliga, vi är alltid roliga! Såg på Grey´s och sedan The Proposal som är en SÅ BRA FILM!!! Ni måste bara se den...

Imorgon börjar jag jobba 8 (oooops borde kanske ligga i sängen nu!?)..och jag är lite skakis faktiskt!! Första gången jag ska sitta på fakturalinan också..tur att de är min andra skill (ber till gud att de är massa teknikproblem!). Har mina papper, kommer hålla krampaktigt i dom! Måste läsa igenom allt innan, shit jag behöver en update känner jag. Nej de är nerverna som spökar! De kommer gå skitbra, såklart de kommer, de SKA bli skitbra!

Sleep tight and dont let the bed bugs bite!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0