Mysig söndag

De är söndag..dagen före måndag! Av någon anledning känns det som en mycket bra dag :) Låg i sängen och läste klart sammanfattningen så nu är det dags att ta sig an the real deal!

Om någon timma ska jag möta upp Katrin för lite vintershopping. Hon behöver en jacka och jag behöver skor..så blir en tur ut på stan i jakt efter de. När jag skulle ta fram min bruna vinterjacka igår fick jag mig en överraskning - den var inte i källarförrådet! :( Så alltså ligger den hos pappa, suck!!!! Jag FRYSER ju och nu får jag inte min underbara jacka. Pratade precis med mormor och hon höll med om att varje välklädd kvinna behöver en svart jacka..så nu hoppas jag att jag får rejält mycket mer pengar än jag tror på fredag så jag kan köpa en svart tjockjacka. Provade en Everest i fredags som satt mycket bättre än min..den är STOR som ett hus :p

Nu ska jag dricka klart min smoothie och titta klart på en av mina favoritserier - Men in Trees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0