Mörkt!!

Nu har jag färgat håret..och de syns kan man ju minst sagt säga!! Fick en chock och slängde in mig i duschen för såg röd-svart ut, vilket de fortfarande är men mer mörkbrunt och inte svart! :p Men efter att ha torkat och plattat håret så är jag galet nöjd! Måste dock gå och färga ögonbrynen men de är chill!

     
Före!                                               Under!

 
Efter!

Sitter just nu i soffan och kikar på Idol, nej blä har ingen lust att följa de innan man vet vilka som är i fredagsfinalerna!! Nu bytte jag kanal och shit jag vill åka skridskor..de är ju sååååååå kul! Love it! Nej man kanske ska ta och läsa ett kapitel till i boken, läste ett tidigare samtidigt som jag chattade med världens underbaraste! :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0