Lördag..

Hej hopp!!

Jag kan avslöja att en viss person somnade strax innan 22 igår..i soffan...sittandes!!! Galet trött var jag och vaknade vimmelkantig efter 1h, somnade om och vid 24 vaknade jag till och beslutade att sova i sängen är nog rätt trevligt. Bort med smink och på med lotion och sen i sängen. Somnade mycket gott och fick några söta sms..då sover man garanterat gott sen!

Och sov gjorde jag...många timmar! Totalt blev det nog 12,5 och jag antar att min kropp behövde det! Började denna lördag med att läsa ett kapitel, kors i taket jag kan någonting! :p Sedan attackerade jag köket så nu är de skinande rent. Samtidigt som jag stod och diskade bakades det scones som var klara samtidigt som köket stod rent. Så nu har jag ätit mumsiga scones (med grovt mjöl såklart) och druckigt te till det. Nu är jag redo för England!


Going crazy with the new color!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0