London

Om TRE dagar åker jag och darling till london - omg love it!!!

Och istället för att sitta och läsa har jag tittat på YTTERLIGARE Rachel Zoe Project avsnitt för i freaking love her! Okej nu måste jag skärpa mig! :p Men de är ju så grymt underbart!


Rachel Zoe project..bästa programmet ever! LÄNK via bilden!

Jag måste komma på vad jag ska leta efter i london dock..

Detta har jag kommit fram till hittills:
Väska
Stövlar
Roliga klackar
Vinterjacka
Kjolar
En kavaj
Söta vardagsklänningar
Partyoutfits
En gryyymt stor och söt halsduk som jag kan drunkna i! :p

Ooopps..de var visst inte så lite!
Love it!!! Jag kommer flytta till London och aldrig komma hem..

"PLUGGA JOHANNA! PLUGGA!"..skriker min hjärna men jag lyssnar inte!!! :p

 


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har inte bloggat så mycket på sistone, har haft en hel del att göra med skolan! Ska försöka skriva oftare nu i alla fall :) Hoppas du haft en bra helg! Trevlig söndag kväll =)

2009-10-04 @ 20:43:29
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0