London nästa!!

Nu är det nära...iaf tills vi lämnar lilla Kalmar och tar bussen upp till Nyköping imorgon 8.30. Men har massor att göra tills dess!!

Jag måste packa kläder och saker, jag har ingen aning om vad jag ska ta med för kläder..så kommer ta ett tag! Sedan ska jag diska, städa av lite hemma och sedan duscha innan de är dags att hoppa i sängen! Har slängt i mig middag nu..eller 30 minuter sedan. Slängde ihop en sallad och stekt kyckling..ska också bli matlåda till bussen imorgon. Var på MAXI efter jobbet och köpte med min vindruvor och frallor så jag kan göra frukostmackor att ta med *mums!*

Nej man kanske ska ta och komma igång, har ju en del att göra! :)
Blir nog ingen bloggning under resan i London..kanske kommer ett snabbt inlägg, de vet man aldrig. Ska bli en UNDERBAR resa och ser fram emot allt något enormt! Hoppas ni får en härlig helg...jag är tillbaka i Kalmar på Söndag kväll!

Ciao darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0