Lattemorgon!

God morgon allihoppa!!!!

Inatt har jag sovit typ 5h och vill tacka mina underbara grannar för det! De är såååååå trevligt att folk utan respekt flyttar in i huset..ja ni vet sånna som spelar musik till 03 på en ONSDAG! Kan ju tillägga att dom inte är studenter...de tror jag iaf inte. Så jag ska skriva ett hatbrev till dom, eller jag ser det mer som ett omvänt kärleksbrev för de låter mycket bättre :)

Hatisk var ordet..men nu dricker jag min latte så nu är jag nästan glad igen! :) Ska till gymmet vid 11 och ha en instruktion och innan dess ska jag läsa igenom lite i min fab bok så jag kan skriva inlämning i eftermiddag..innan jobbet, ikväll är det dags igen! Imorgon jobbar jag förmiddag vilket är galet skönt och sen är hag LEDIG hela helgen - korsitaket!

Hoppas ni får en FAB dag...utan störiga grannar!!!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0