Kanelbullens dag!

Happy Kanelbullens dag allihoppa! :)

Jag håller på att tvätta för fullt, och skurar golven hemma..(så blir det när någon idiot inte stänger korken till mjukmedlet)! Ska springa ner till tvättstugan och lasta in allting i torkskåpet innan jag springer vidare mot Netto och köper mjölk och lite annat. KAFFE jag måste ha KAFFE!!!

Vet inte om de blir någon kanelbulle idag..jag har ätit tillräckligt med godis den här helgen! :p Iaf sen så blir de pluggning...förhoppningsvis 1,5 kapitel +  övningar! Alex kommer över från Öland också och vi ska PLUGGA (ja fan om du glömmer böckerna!) och sen kanske titta på en film..myssöndag, om man räknar bort allt plugg!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0