Kaffe!

Nu ska jag cykla iväg hem till Annica, yay!!

Har inte varit där och sett hur det blev sen dom målade om, jag var med och hjälpte till (ja jag petade lite med penseln där annica redan målat..men vadå de är helt klart hjälp!) så ska bli kul att se hur det blev. Har dock en bild i mobilen "Annica in action" som målar färdigt lila väggen så har sett en del.


En härlig mix eller vad tror ni..?


Vi ska dricka kaffe och inte vilket som hellst utan chokladkaffe. De låter spännande men vi får allt se vad de är för något. Smakar de blä häller vi ut det och brygger vanligt - inget i-landsproblem där inte! ;) Ska också passa på att låna en resväska av darlingen då hon har två och jag har noll (en..lite lätt trasig!). Sen ska man funderad vad man ska ha med sig också.. :S

Nej..Nästa station - Annica!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0