Hockey och rusk

Nu är jag hemma igen, usch för att cykla ute i regn och rusk! De blåser och småregnar, att de är mörkt ute gör ju inte saken bättre :(

I eftermiddags fick jag ett ryck efter att ha läst ytterligare två kapitel i sammanfattningen, tycker de såg ut som urk hemma. Inte för att de smutsigt men jag blir så irriterad och kan inte koncentrera mig om de är saker som ligger och skräpar! Jag diskade, bakade en kladdkaka, dammsög, plockade undan och hängde också undan alla saker från resan som legat i väskan :p

Flickorna kom över för en snabb fika innan jag skulle iväg på styrelsemöte med Drivhuset, alltid trevligt att träffa mina små darlings! Cykeln fixade jag också i eftermiddags och de var bara att sätta i ventilerna jag köpte igår - så sparade ca 100:- på att inte lämna in cykeln. Tack Katie för tipset, du är ju visst bra att ha och inte som annica säger ;) Mötet var bra, fick höra en del om framtidsplaner och fick även igång tankebanan kring min och brudarnas affärsidé, så nu ska vi spåna och boka in ett möte med Johan för lite rådgivning! :)



Kalmar Hockey..


Sedan var de dags för HOCKEY!! Kalmar mot något annat lag som var mindre bra :p Vi vann 11-1 :) Hell yeah! Var riktigt skoj och dom tyckte vi skulle komma igen nästa vecka för tur!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0