Fredag..

Jag var helt slut efter hockeyn igår och behövde därför ligga i sängen och softa till klockan var över 12..ooops! Men jag läste faktiskt också så var inte helt lat, bara lite lagom :P

Nu tänkte jag ta och hoppa in i duschen och fixa till mig lite, ska ta och gå igenom ett riktigt kapitel i boken och inte bara sammanfattningar innan de är dags för att jobba på puben ikväll. Har inte jobbat sedan introduktionen och nu saknar jag puben..så härlig atmosfär där! Love it!

Har suttit och kollat på vinterjackor på lite olika hemsidor, usch så dyrt det är! Jag har ju en stooor brun Everest jacka jag köpte två år sedan som de inte är något fel på...men jag vill ha en svart. Men dom jag sett som jag vill ha kostar ca 2000:- och nej de lägger jag inte. Max 1000:- skulle jag säga. Men sen behöver jag nya skor också..har provat dessa från Eurosko förut och tänkte prova dom igen. Är riktigt sköna men också rätt dyra 1495:-, men dom kan vara värda de. Köpte stövlar för 500:- förra året som klarade sig i 4 månader :S

Mod. 440, ROOTS
Eurosko 1494:-


Kommentarer
Postat av: Karro

Ja fast de e najs med cash, speciellt om du ska ha råd med dem på bilden ;)

2009-10-16 @ 15:56:00
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0