Hej hopp!!

Imorse var det tungt att vakna upp, får skylla mig sig att jag satt uppe till forever men de tar jag! :) Jobbade 8-13 men gick tidigt då vi hade föreläsning 12.45 nere på Sjöfart..inte mycket till föreläsning dock!!

Efterår gick jag och Annica runt på stan, kikade i lite butiker och jag köpte en ny hårfärg! Yay! Mitt hår är otroligt ljust nu men nu är det höst och då ska det enligt tradition bli mörkare :) Vi får se hur mycket mörkare det blir imorgon, nu är håret för mjukt och nytvättat så får vänta lite! Spännande!! Avslutade med en tur förbi Tokiga Ture :)

Nu har jag ätit upp min lunch och ska strax sätta mig och läsa ett kapitel samt göra några övningar om de finns :p Nej nu ska jag komma igång!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0