En bra dag!

Visst jag låg i sängen till över 12, men fy fan va trött jag var! Elin ringde från kåren vid 11 eller nått och jag pratade som en kråka, min röst var helt konstig! Pratade helt enkelt för mycket igår..10h oavbrutet igår är rätt påfrestande för stembanden tydligen.

Sitter och äter frukost och kollar på Ellen, love that show! Posten damp ner nyss och jag sprang illa kvickt dit och såg kuvertet..the one and only!!! Lönespecen! :) Fick betyyydligt mer än jag trodde, jag räknar alltid lite lägre för att inte bli besviken. Nu blev jag verkligen glad, fick mer än förra månaden och jobbade 16h mindre tack bonus och OB för det!

Ska klä på mig mer kläder, fansiken så jag fryser! Efter de ska jag läsa två kapitel och vara lite effektiv innan jag ska in till stan och shoppa upp min guldcheck från H&M!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0