De blir aldrig som man tänkt sig...

Igår jobbade vi på puben och de var riktigt skoj..jag var pepp när vi började men sedan gick humöret upp och ner. Vet inte varför men jag tappade liksom orken. Disken är då ett trevligt ställe att fly till! Men de var roliga människor som jobbade så blev en hel del skratt också! :p

Kom hem väldigt sent och har spenderat stora delar utav dagen i sängen, mer får ni inte veta haha! Fab gäng att jobba med och Jonas var grym som trubadur!!! :)

Säger bara en sak: "Äh jag är faktiskt 25! *Mu!*"

Nu ska jag göra mig redo inför kvällen..vi ska till puben och äta och sedan blir de filmkväll! Mys! Ska ta och leta upp min vinterjacka för idag åker den PÅ!!!!!! De är KALLT ute! Behöver någon som håller mig varm men han är för långt bort!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0