Blöta fötter!!

De blev en promenad med Katrin och tösen i eftermiddags, och jag blev redigt blöt om fötterna nästan omedelbart - jag behöver nya skor!!! Imorgon öppnar modehuset vid hansa city med Skopunkten, Din sko m.m. Så ska dit imorgon och hoppas att jag hittar ett par stövlar som passar :)

Om någon timma kommer brudarna över, de är Lyxfällan vid 21 och de är vår favo! Känns skönt att ha alla kläder rena, herregud va mycket kläder jag har..allt får inte plats i klädkammaren! :p Men har köpstopp denna månad för annars kommer de gå illa. Ett par skor är det som ska köpas och kanske någon söt vit blus för de har jag inte!
Spara spara spara spara spara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0