Back to work!

Började jobba imorse klockan 08 och eftersom några ungjävlar förstört ventilerna på min cykel var jag tvungen att GÅ. Suck!! Duggregnade ute och var allmänt grått, som tur var började det inte regna ordentligt förens jag faktiskt var precis utanför porten till jobbet! :)

Jobbandet gick bra..massa roligt folk och tiden gick snabbt. Slutade 12.30 och gick och hämtade min plånbok, haha dagens braiga! Skönt att gå ut och gå men de är riktigt kallt i luften, var helt röd när jag väl kom hem. Ska iväg och handla lite, plugga och sen ska de bli kaffe hos katrin ikväll - yeah!!

PLUGGA PLUGGA PLUGGA!!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas att allt är bra med dig?



Har lagt upp en "music award" show på bloggen, där du får chansen att rösta på din favorit, rösta gärna! :)



Ha en jättebra kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 19:06:11
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas att allt är bra med dig?



Har lagt upp en "music award" show på bloggen, där du får chansen att rösta på din favorit, rösta gärna! :)



Ha en jättebra kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 19:06:51
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0