Tillbaka till verkligheten..

..jag är trött på verkligheten, jag är trött på regn och rusk och jag är trött på att inte kunna bestämma fullt ut över mitt liv! Jag vill vara klar i skolan, inte känna några måsten utan bara att vara och njuta av livet istället för att se en massa måsten som jag gör nu. Längtar till sommaren och frihet! Då ska jag jobba rumpan av mig och sedan åka iväg till australien njuuuuuuta över att vara fri, jobba när man kan och försöka njuta av livet och att göra exakt som jag vill när jag vill!

Idag har de varit FULLT upp, hade läkartid imorse vid 9 och sen fortsatte de till 21.10 då jag kom hem från jobbet och ställde mig för att laga lite efterlängtad mat. Men fick mycket avklarat idag, känns bra även fast jag var stressad! :S Resten av kvällen har spenderats framför datorn och tittat på The Hills och The City från MTV.s hemsida samt snackat ut med mr om allt vilket är bra, livet är inte alltid lätt!!

Nu ska jag kolla klart på NCIS och sedan hoppa i sängen, gud jag behöver sova!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0