Tillbaka i Kalmar!

Jag bloggade från Söderköping..men antar att de inlägget försvann av  någon anledning för går inte att finna på bloggen, suck för när de händer!

Helgen i Stockholm var i alla fall helt fantastisk, myspys och en massa regn och kyla! Vi bodde på Scandic Järva Krog och de var perfect, hade ett mysigt "stort" rum och vem tycker inte om när någon kommer in och städar, byter sängkläder och ger en nya handdukar varje dag - love it!

Vi tog de mest lungt, gick runt på stan och kikade på saker, bland annat genom Gamla stan i brutal kyla och tittade in i alla små butiker. I torsdags i väntan på att Chris skulle komma åt jag, frida och annie middag och drack mumsiga drinkar på Fridays i Kungsträdgården. En mycket trevlig kväll och födelsedagsbarnet hanna dök också förbi. Sedan blev jag eskorterad till centralen där jag stod och hoppade i 50 minuter innan mr fantastic dök upp!

Han förbi en sväng till mamma också och hade kramkalas med henne också, mycket mysigt för jag har saknat min lilla mamma! En trevlig utgång i fredags, en myskväll på hotellet igår och idag är jag tillbaka i Kalmar. Lämnade staden vid 16.45 och kom till Kalmar 22.45 där Annica hämtade mig - tack darling!!

Nu är de dags att hoppa i sängen, jag ska upp tidigt imorgon! :)
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0