TGIF

Fredagen är här...och har i princip passerat också!!

Barjade men att jobba mellan 8-12.30, skulle jobbat till 13 men jag och sarah skulle spela tennis vid 13 så fick gå tidigare - very nice! Vi skulle egentligen ha spelat med en tränare en gång i veckan under fem veckor men tränaren ringde idag och ställde in då den tredje personen hade hoppat av och man var tydligen tvungna att vara 3 i varje grupp. Ska se hur vi gör nu..men kostar bara 40:- per person att hyra en bana så vi kör nog på de sålänge.

STORSÄLJAREN! Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style Åter på Lager!!!!
Fin klocka från Creative Lounde och OXXO Design

Tennisen var kul men var alldeles för länge sedan som jag spelade :p Efter de så cyklade jag och handlade och vinkade hejdå till Sarah. Sen hem och sen dess har jag varit död, somnade 2h mellan 17-19 och vaknade totalt förvirrad. Har blivit supertrött på senare tid så ska ta och köpa mig lite vitaminer...tror de är de som saknas!

Imorgon är de jobb och jag tänkte faktiskt ta och gå och lägga mig och läsa strax..inget kul på tv ändå!
Ciao...och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0