Sicken härlig dag!

Jag vaknade totalt förvirrad..men sen har det bara blivit bättre! :)

Var ett röd/orangeaktigt ljus när jag vaknade imorse, och jag var bombsäker att jag var tillbaka i USA och Otterbein. Men jag fick inte ihop omgivningen samtidigt som min klocka inte ringt än vilket gjorde mig ännu mer förvirrad - vad händer!?

Jobb jobb jobb under förmiddagen, skönt pass mellan 8-11.30 vilket var precis lagom för att hinna med ett spinningpass under lunchtimmar. Jag tycker om att Friskis alltid har nått jumpa och nått spinn pass varje lunch! Så körde mig död för att sedan slänga mig på cykeln hem och diska + duscha innan Katrin skulle komma. Härligt jag han!

Sedan har eftermiddagen spenderats med plugg, sjuka foton på Katrin samt att lilla Katrin fått ca 17 idéer i minuten om det ena eller andra. Tillslut fick jag medhåll från världens sötaste att Katrin är väldigt crazy..tur att jag tycker om henne ändå! :) My love! Nu ska jag fortsätta skriva och sluta flumma så kanske man kan vara ledig med gott samvete ikväll!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Katie

Du tycker inte om mig trots att jag är crazy, utan för att jag är crazy!

2009-11-02 @ 17:34:13
Postat av: Jojo

Haha..kanske är sant! :S

2009-11-02 @ 17:52:32
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0