Ny hårfärg!!

Hej hopp från en död liten mig!

Sitter i soffan precis hemkommen efter jobb och träning! Härligt att alla måsten är borta från dagen :) Nu ska jag sitta och plugga, aka skriva en sida i ett arbete vilket inte borde vara så svårt. Men innan dess så måste jag duscha och äta lunch för jag är SÅÅÅÅÅ hungrig! Jobbet gick bra förresten, var galet lungt tills 10 då de började ringa liiite mer. Så var rätt skönt faktiskt!

Har även kommit på att jag måste färga om håret..för nu ser man en utväxt och de är då inte vackert. Så imorgon blir de till att cykla till Maxi och köpa ny hårfärg, kör samma färg som förra gången för gillade den verkligen! Kors i taket!

Om en vecka ska jag träffa min söta mamma också, hon jobbar på lördag så jag kommer helt klart svänga förbi på pusskalas! Världens bästa mamma, jag saknar dig!! (Hon har facebook nu så sluta lägga ut fyllebilder på mig people!!!) 

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0