New Moon!

Kom precis hem från bion..jag, annica och katrin har varit och sett New Moon, alltså del två i The Twilight Saga!! SOOOOOO GOOD!!!! Love love love it! Lite tårar kom det men mest var den riktigt söt (yeah really CUTE!)..man kan ju inte klaga på Jacob heller, yum! Men man blir liiite hatisk mot Edward..man kan ju inte göra annat än att tänka tillbaka på när jag läste boken, herregud va känslosamt de var. Tror jag är lite over the top och lever mig in i böckerna jag läser liiite för mycket :p

Men riktigt underbar film!

Annars rullar dagarna på, en mix mellan skola..lite jobb...kårstyrelsesaker och lite annat som händer. Imorgon jobbar jag 8-11.15, tvättar 12-16, ska bada/simma typ 13-15, jobba 17.45-21 och sedan måste jag börja tentaplugga OCH förbereda inför sista seminariumet som är på fredag. Dock ska vi bara kunna hela vårt paper grymt bra och vara redo att diskutera så ska väl inte vara så svårt förhoppningsvis :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0