Meh!

Jag känner mig mer eller mindre senil ibland...jag har ju helt missat att blogga idag! Vilken hemsk människa jag är :p *Haha* Har ändå suttit vid datorn hela dagen men av någon anledning har bloggen liksom blivit bortglömd, de kanske är lika bra dock när man har skolarbeten att göra klart!

Sammanfattning på dagen:
Jag har tvättat
Jag har gjort en power point presentation
Jag har skrivit om lite arbeten
Jag har diskat
Jag har gjort kola
Jag har tränat spinning på Friskis
Jag har färgat håret
Jag har GRATTAT MIN PAPPA PÅ FARSDAG!!!
..och jag håller på att skriva min del av caset!!

En hel del, känns som jag varit produktiv men mest känner jag mig lat som inte är klar med min del. Men de är på gång..ska bara skriva lite om skillnader och sen är jag klar och kommer hoppa i sängen som roppar på mig!!! Det skönaste var iaf att färga om håret..i samma färg som förut..och de behövdes! Nu mår de bra igen och är lika snyggt som de ska vara. Redo för Stockholm! :)

Skriva skriva skriva och sen sängen!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0