I Kalmar igen!

Jag är tillbaka i Kalmar nu..hoppade upp tidigt i morse eftersom vårt tåg gick vid 07.28 (vi tänkte först ta 06.35 bussen) men var bara att hoppa upp och sen iväg mot Lund och Kalmar!

Tåget gick snabbt och smidigt, han med min buss också och kom hem vid 10.30, dumpade väskan och sen cyklade jag iväg och handlade på en gång så de skulle vara klart! Netto blev det och shoppade loss för hela 150:- :p Resten av dagen har gått åt till tv, lunch och nu funderar jag på att fortsätta läsa mina föreläsningsanveckningar och äta en grapefrukt för lite energi! *Mums!*

Ikväll är de spinning och bastning med katrin på schemat, gud så skönt de är att basta och få lite värme..jag frysssser! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0