Ett morgonpass

Nu kom jag precis hem från ett morgon pass på friskis, bas spinning blev det dagen till ära och sjukt trött var jag!! Vaknade med en tennisboll i halsen typ (men har gjort de några dagar) så jag tänkte wtf och cyklade och mötte Katrin vid friskis. Dock kändes de som jag fick feber när vi kom till friskis men är nog bara falskt alarm!

Passet började 11 och var riktigt bra, har varit på de förut men de har man ju inte koll på innan. Men var rolig musik...mycket The Buzz och de är energigivande musik så var bara och köra. Helt okej ledare och man blev lätt död :) Skönt att träna! Nu kan man slappna av och koncentrera sig på plugget idag..och sen jobbet - bläää VILL INTE! Ska iaf till Annica och kolla på film efter jobbet, myspys!

Ha en fin dag folket :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0