Dagen innan..

Idag var de dags för vår presentation utav caset!! Vi träffades i skolan och övade 100 gånger på förmiddagen och tillslut va det STOPP för de är fan inte bra att öva för mycket heller för då tappar man bort sig i slutändan när de är showtime!!! Men presentationen gick SUPERBRA enligt mig, och vi fick bra kritik av andra också så shit de var superkul! Jag är inte helt dum utan de är ju bara att tacka Jim för att jag faktiskt klarar av att presentera nu :) Yay go us!!

Efter skolan åkte jag hem och bytte om och sedan var de stan och träffa alex som gällde! Myste med henne några timmar och vi kom bland annat på den smarta idéen att vi MÅSTE ju åka till ÅRE med vår underbara församling vecka 9. Så sagt och gjort vi skickade ett sms till världens bästa Oskar och yay vi fick haka på :)

Nu ska jag packa och fixa inför imorgon!
Yay time to go to Stockholm :) Måste packa sen städa och diska hemma! A fun night!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0