Bortglömda?

Nej jag har inte glömt er, bara varit väldig uppdagen tyvärr! Har det fullt upp med föreläsningar, jobbet, kåren och plugga lite där emellan. Men jag lever och andas för fullt!!

Igår var de sovmorgon, föreläsning och sedan jobb direkt efter de innan de var hem och dö i soffa lite.
Idag var de förmiddagsmöte med kåren, plugg på bibblan med gruppen, slapp/plugg/planering hos katrin och sedan cykla till jobbet i ÖSREGN! Men men, fullt upp som ni kanske ser!

Jag är iaf inte lika hatisk längre utan blivit lite gladare och planerar för fullt inför the BIG trip. Har kollat på ekonomin och hur de ska gå ihop, sen har jag tittat lite på resvägar med mera. OH så kuuuuuul de ska bli! Yay!

Nu ska jag återvända till Two and a half men! :)
Ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0