Working out

Hej hopp!!

Solen skiner in genom mitt fönster så fint så, riktigt mysigt att vakna upp och se lite ljus. Jag tänker alltid på hur de vara att vakna när man var liten och hörde fåglarna kvittra och man fick hoppa upp och sätta på sig cykelbyxorna och en gullig topp och springa till skolan. Aja..ett minne, majoriteten kanske inte var sådär - yay jag vill till skolan..haha men man kan ju inbilla sig! :p

Idag ville jag INTE gå upp, men thats life! Tennis ute, gick sådär..och sedan gymmet med löpband 30 min och sedan cykla direkt efteråt i tungt 15 minuter. Såååå nu är jag värd en liten paus!! :) Ska försöka ringa till min underbara mamma - mamimamimami!!!!!! Som jag inte pratat med på typ en månad...så blir det när karro rymmer till hagsätra och ingen är på Skype. Hoppas jag inte ringer mitt i maten :p Sedan ska jag till biblioteket och lämna tillbaka saker, köpa kaffe och sedan landa i solen där jag kommer vara heeeeela dagen lång!

Hoppas ni haft en bra dag! :)
Puss på alla söta!

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-05-19 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0