Upptagen!

Oj oj oj sicken dag - jag borde vara helt slut men jag är bara galet uppe i varv just nu!!
Sedan jag hoppade upp ur sängen tills nu har jag konstant sysslat med skolarbeten, tid för mat och toa har inte existerat och bloggen fanns då inte ens med på listan, men nu är jag tillbaka efter en bloggfri dag! :)

Gjorde klart min presentation och handout, skrev en applicationpaper, gjorde klart våran presentation till talkursen och letade efter bra exempel till presentationerna...ja och sen skulle man skriva ut papper och häfta i 15 ex och springa på biblioteket och leta efter en film dom helt klart slarvat bort. Men jag överlevde, sista presentationen i talkursen gick bra och jag hoppas på ett bra betyg på presentationen. Comm presentationen gick inte lysand..jag var fööör stressad och tappade nog läsförmågan och lite av hjärnan :( Oh well hoppas på ett ok betyg i alla fall!!!

Skolan skolan skolan har de varit! Men nu har jag en Movie paper due nästa fredag, en takehome final och en inclass final kvar. Ska börja kolla på filmanalysen nu så jag slipper stressa. Sen ska jag sammanställa mina finalfrågor också så att jag har alla och kan jämföra med dom andra, eller iaf Christoffer för han har nog mest koll på läget av dom andra :p

Skööööönt att dagen är över!!
Nu kan jag lägga mer tid på att planera min och Fridas resa till UK i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0