Torsdag!!

Vatteeeennnn!!! Sjukt så varmt det är...och sjukt så törstig man blir av att först spela tennis en timma i solen och sedan hoppa direkt in i gymmet. Men nu är det inte många lektioner kvar så de är bara att stå ut. Vi har en EW klass kvar och i tennisen är de inget tisdag, evaluations torsdag och jag vet faktiskt inte om de är någon lektion vecka 10..tror inte de är de i någon sportkurs! Time goes fast when you are having fun! ;)

Men solen står högt och de var riktigt varmt redan innan nio imorse nu är det 21 grader...knappast i solen :p Rachelle ligger redan ute...jag ska ta en dusch och sedan ska jag också hoppa ut. Köpte massa jordgubbar igår så ska äta mjölk och jordgubbar till frulle ute i solen tänkte jag *Sommar!!!*.

Ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0