Torsdag

Wow - de är redan torsdag, de känns je heelt mysko faktiskt. Så blir det när det är ledigheter inblandat..förvirringen blir värre än vanligt! :)

Satt uppe till 02 och skrev klart mitt projektarbete - woho! Nu ska jag bara lägga in källorna men det är inte alls svårt, kanske mest för de inte finns några källor utan jag som babblat i 4,5 sidor..de brukar funka bra bra. Men källor ska iaf in lite här och var, arbetet ska läsas igenom och sedan ska de laddas upp på hemsidan. Då är jag KLAR med den kursen vilket är skönt. Vi får se om jag gör ett till arbete i en annan kurs, lutar mot det bara för att jag har tid över liksom.

Dagens lektioner och träning + dusch är avklarad. Ska titta på filmer och hitta en bra att analysera till human communications och fixa lite bloggdesign :) Fridas nya blogg är så fin så föresten!! Nej mot källorna och vidare...ohhh jag väntar på mitt betyg som en tok från sista talet, uppdaterar sidan 15 gånger i timman känns det som - läraren brukar vara snabb men inte nu inte! :(

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack söto! :)

jag ska lära mig o ha länkar på sidan snart.. nu är jobbet i skolan relativt färdigt :)

2009-05-28 @ 19:30:32
URL: http://fridalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0