Söndag!!

Hej hopp alla söta människor! :)

Efter nio timmars sömn så är man utvilad och redo för äventyr, illa att de inte är några sådanna inplanerade idag då :p Hihi! Idag så SKA jag skriva kommunikationsarbetet..hade verkligen NOLL skrivenergi igår, satt redo att skriva men min hjärna ville inte sammarbete så förhoppningsvis går det bättre idag. Ska byta ämne till något flummigare också :p

Smores!

Gårdagen var skoj..lite seg dock! Kom iväg till Katie, Bethy och Laurens hus vid 10 och där var det massa trevligt folk, typ inga vi kände vilket var kul. Vi fick Smores vilket är ett gäng grillade marshmallows och choklad mellan två grain kex. VÄLDIGT amerikanskt..och nja det funkade väl. Fast man blev så otroligt kladdig! Smak av amerikansk barndom - check!

Åkte in till stan vid 11 och gick till Spice vilket var sådär, skulle vara ett överklasställe men kändes mer som en lekpark. Inte min typ av ställe men vi hade kul ändå. Gratis "ny" tequila tycker vi inte om...fyyyy den smakade skit - man fick ingen lime! Kom hem vid 02.30 typ och var i säng 30 min senare! :) Thanks girlies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0