Sommarkurser!

Godmorgon!

Wei idag fick man besked angående sommarkurserna, och de gick ju så bra så ju. Kom in på båda dom kurserna som jag sökte, även fast jag sökte 6 veckor senare än man skulle :p
Känns bra att jag iaf har någonting att göra och får lite pengar..vem bryr sig om lån och liknande, de är ju bara pengar!

Så i sommar kommer jag att läsa:
Företags etik 7,5 hp
Marknadsföringsetik 7,5 hp

Jag tror jag är med i tävlingen "Hur många extra poäng hinner du få innan examen?!" och det känns som jag ligger bra till i den tävlingen också! :p Men nu behöver jag inte "oroa" mig inför sommaren i alla fall och det känns så skönt så skönt. Nu ska jag sätta mig och plugga, och piska mig själv lite så de blir gjort också!

Ciao, från ett mycket soligt Westerville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0