Solsken!

Det blev verkligen en superfin dag, solen sken och vid 18 var det fortfarande 26 grader varmt!! Så härligt! Så var verkligen sommarklädd idag och som tur va fick vi gå tidigt så hade bara en 50min lektion :) Sedan var de ut i solen med brudarna, låg på gräsmattorna utanför vårat hus och njöt. Sjukt varmt verkligen. Blev en 2,5h i solen innan magen ville ha mat.

Sedan åkte jag och Rach till Krogers..hon ville köpa tandblekningsstripes så vi gick runt och spenderade lite tid där också. Kroger är vårt favorit ställt, helt klart! Nu har jag sett klart på "The Heartbreak Kid" och den var okej..men inte min typ av film, filmer ska inte vara pinsamma och jobbiga...jag är way för mycket i filmen för att klara av sådant :p

Imorgon är det TOGA party med jelloshots och alltihoppa, kommer nog bli skoj. Synd bara att ett gäng drog till de stora fallen i norr, men de kommer bli fab fab fab. Nu börjar jag känna av solen, skulle köpt nå svalkande. Nej nu blir de nästa film!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0