Solig dag..

God morgon!!!
Hoppas att sverige haft en bra dag..och att vi får en bra dag! :) Just nu ringer klockorna extra länge och de betyger att klockan är 12. Jag kommer verkligen INTE att sakna helvetesklockorna som ringer varje jäkla timma och spelar en fuuulllll melodi! Vi är vakna så shut it!

Gårdagen blev mer och mindre lyckad..började surt men sedan blev det bättre. Att inte dyka upp på sin egen fest är jäkligt dålig stil kan man ju minst sagt säga. Men vi drack deras sprit/shots så de var ju i alla fall bra :) Men whatever, shit happens..en fick allt tillbaka!

Nu ska jag äta frulle och hoppas att de blir varmare ute så man kan ligga ute och sola! Nej ska göra klart min presentation först också och öva på den!!!!!
Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:55:57
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:55:57
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0