Planerande

Solen gick i moln efter halva dagen vilket jag tyckte var mycket skönt, man behöver ju inte överdriva med solsken, de mår iaf inte min kropp bra av. Rachelle har en annan teori och pressar järnet :p Hihi små pepparkakor är vi allihoppa!!

Under comm lektionen så tittade vi på Borat - OMG vilken hemsk film, asså jag höll på att spy vid brottningsscenen - FYYYYYYY va äckligt de var!! Men de var ju en soft lektion iaf!! Och sedan den slutade jag har inte gjort mycket..softat och försökt bli av med min huvudvärk! Kollade ifs upp lite hostel i Skottland också..och biljetter ner till skåne från stockholm över midsommar..kommer bli kul kul kul!!

Nu ska jag powernapa bort min huvudvärk med hjälp av en ipren!
Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0