Nytt hår!!!

Hihi...nä håret är detsamma, men färgen fick sig en lite uppdatering iaf! Ser ut typ exakt likadant, kanske någon ton mörkare..skulle bli mörkblont men mitt hår vill ju aldrig sammarbeta! Men det är iaf så fint så och en jämn färg vilket det inte var innan.
Blir till att slinga när jag kommer hem tror jag, eller attackera håret med rabarber och citroner i mormorstyle! :)

Nu ska vi strax iväg till en friend som har brasa på bakgården, dom bor i ett hus off-campus så de brukar flöda alkohol in public :p  Blir bara där en snabbis innan vi drar Downtown och till Spice för dans. Kommer nog hem efter 02 när dom stänger! Weiii ska bli så kul!! :) Jag, Rach och Michelle är det! Wei roomiepower!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0