My life in a toga!

Strax startar festen...eller jag kör redan för fullt, jag hade tråkigt så började fixa mig för en typ 2h sedan och de hela tänktes börja vid 22. Vi har ingen aning om det kommer dyka upp folk eller inte...värdarna (nej de är faktiskt inte jag och Rachelle) våra kära roomies åkte på konsert och hoppades vara hemma vid 22-22.30. Tycker inte riktigt man gör de när de var DOM som promt skulle ha festen den här helgen när många av våra friends inte kunde komma..så vi är lite sura. Men de finns massa jelloshots i kylen...

Hej hopp nu kör vi!!!!
Ps..de är varmt att gå runt i TOGA och men håret löst, och nej vi kan inte öppna fönster för då hörs musiken och då kommer security och tar oss :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0