Midnight shopping!

...thats america!!!!

Jag och Rachelle kom nyss tillbaka från lite matshopping, jag hade inga varor alls kvar så de var mycket trevligt om vi säger så. Åkte runt 23 och tog runt en timma, de är verkligen SÅ skönt att mataffärerna har öppet 24/7. Iaf för oss studenter som lever efter vår egna lilla klocka :)

Jag hade bokstavligt talat hela armarna fulla med påsar, upp över armbågarna...såg lite kul ut, minst sagt! Kul att vi behövde parkera på parkeringsplatsen som inte är vid huset heller - hela 250 meter kanske :p Jaja jag har blivit amerikaniserad och lat ;)

Nu ska jag plugga lite och sedan blir det sängen...imorgon ska jag upp och gymma senast 11 :)
Ciao..och natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0