Men sen då..

Om en månad är jag hemma i Sverige igen, scary...och får igång tankarna! Jag har haft det super här borta och älskar verkligen allt de nya man får vara med om, folket man träffar och så otroligt mycket roligt man får vara med om. Visst är det inte 100 % underbart hela tiden..men jag har trivts hela tiden (bortsätt från en mindre normal roomie, men hey thats life). Sååååå nu går tankarna på högvarv vad jag ska hitta på sen.

Underbara London!

Ett år kvar i Kalmar och sedan kan jag göra exakt vad jag vill! En sak som är säker är att jag ska utomlands, men jag vet inte vad jag ska göra. Jag har tittat på en del utbildningar utomlands..främst England och Australien, england toppar listan för de är nära hem och de kan nog underlätta. Sen så älskar jag London, och då kommer jag att tänka på Svenska Kyrkan i london och dom har volontärer - så man kanske skulle vara volontär!? Man träffar mycket folk..man bor gratis och jobbar rumpan av sig. Utbildning i sverige lockar inte alls..inget skriker rätt..men de gör de mesta utanför riksgränserna.


Sidney kanske?

Vi får se vad de blir av mig..och förhoppningsvis är det inte så långt hem!! :)
Nu ska jag hoppa i sängen, imorgon är det ju party och allt!
Ciao and sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0